feliciaskattberg

två kvadratmeter snö och en mupp

Kategori: Allmänt

Helt sjukt otroligt trött, och jag kan inte fatta vad det kan bero på. ehee.. JO, det kan jag.. jag sover fan aldrig! sov typ inte på hela lovet, vilket är superbra eftersom man tar vara på alla timmarna, men det blir ju inte så bra när things going back to normal. Jag kan aldrig somna och jag har tusen saker i tankarna, jag är liksom stressad fast egentligen har jag typ ingenting mot vad jag brukar.. haha, Jag var på väg till sängen när klockan var tio över sju, men vände när jag såg tiden, haha. Så mesig kan jag inte vara så jag har suttit och tvingat mig själv att kolla på halv åtta hos mig. brukar tycka det är ganska mys faktiskt, men idag var det jättetråkigt och nu vill jag bara sova. Har återligen ställt klockan på 05.55 eftersom det är kvartsfinal i hockeyn imorn, och det vill jag inte missa! DOUGLAS MURRAY!

Jaja, vi hade i alla fall en go dag i skolan idag trots allt, hemkunskap med massa gott på morgonen, so där vi bara pratade och senare snöfotboll inklusive massa skratt och minst två kvadratmeter snö innanför tröjan. Jag älskar trots allt våran klass mesta delen av tiden, och speciellt när vi hittar på såna här saker. Vi kanske inte är världens mest tighta klass, vi drar ofta åt olika håll men vissa stunder har vi så roligt att tårarna rinner av skratt, och det är dem man kommer ihåg. Hoppas verkligen att sthlm blir av, jag tror vi kommer ångra oss grymt mycket sen om vi inte åker!

Vill bara tillägga att Julia Karlsson är en mupp, HEY APPLE!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: