feliciaskattberg

trötta fötter och brusande öron

Kategori: Allmänt

Det är natt, och jag borde verkligen sova nu. Ska spela match imorn och jag är SÅ (inte) taggad.. typ regningt/snöigt, kallt, blött.. mh, men är sjukt sugen på fotboll, så det kan nog bli fint ändå!

Har i allafall haft en riktigt, riktigt bra kväll på Oakley's i göteborg med jobbet, jag har inte många men de bilder jag har lovar jag kommer imorgon! Har käkat riktigt god mat, haft det kul med goa människor och lyssnat (framförallt titttat, rawr!) på en show, riktigt kul! Blev även en ledsam stund när vi alla insåg att Niji faktiskt skulle åka, han ska verkligen flytta nu alltså. Långt bort, på riktigt. Jag fällde en tår och kände mig rätt mesig, men samtidigt har jag jobbat med honom minst en gång i veckan under ett och ett halvt års tid, det har alltid vart Nijis skratt eller röst man hört, men nu blir det tomt utan det. uscha va jag är töntig, haha.

Vi hörs imorgon igen, ska klämma in en uppdatering någon gång under dagen, puss!

kände för en lite vårig bild nu när det är sånt slask tråk :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: