feliciaskattberg

thursday i guess

Kategori: Allmänt

Tjenis!
Haft en helt okej dag, lite stressig som vanligt men inget speciellt liksom. Vart i skolan och jobbat som vanligt på torsdagar, sedan rush upp till träningen. Vet inte om jag har dålig koll på pluggsidan eller om jag har rätt, men jag känner mig inte stressad över att jag måstge plugga eller att vi överhuvudtaget har något. Det är mycket jag vet som ska komma, men det tar vi sen. Efter en hård träning, en varm dusch och god mat ska jag nu gå och lägga mig och titta på solsidan i min säng, kanske läsa.. eller kolla damhockey. Kommer på så mycket jag vill göra när jag är "ledig"..  fast vem bryr sig :) Imorn är det sovmorgon, looovely! Hoppas på en mysig eftermiddag i stan med alla mina tjejer, för jag älskar dem och det var längesen nu!
Åh, såg nu att nästa tisdag kommer jag vara BÄNKAD framför tvn heeeela kvällen, det är sjukt bra program på G!
 

Tisdag 2/3
20.00: Premiär för kanal5:s Dating in the Dark
21.00: säsongs-start för Desperate Housewives
21.55: Premiär för kanal5:s Cougar Town
 
På söndag kommer även Gossip Girl att starta kl 19:00 med en ny säsong, det får vi ju INTE missa! :D

Förresten, jag skulle vilja veta lite saker som ni tycket att jag ska bli bättre på, eller saker som ni tycker att jag speciellt ska skriva om, det skulle vara skitkul att ha någon lite ovanlig "inriktning" på bloggen! :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Felle man mån, alldeles för dålig uppdatering tycker jag! Ett inlägg per dag, minst! Hhihui:*

    2010-02-26 | 18:29:39
  • Anonym säger:

    haha, jag ska bli bättre jag lovar! tack, bellut? :*

    2010-02-26 | 21:16:18
  • Anonym säger:

    Vem annars?:) höhö

    2010-02-27 | 13:48:34

Kommentera inlägget här: