feliciaskattberg

nymålade naglar och sommarlängtan

Kategori: Allmänt

Precis målat mina naglar i en somrigt rosa-aprikos färg och sitter och kollar kläder och skor på nätet. Jag blir grymt sugen på att köpa allt som har med sommar att göra, trots att det enda som jag verkligen borde köpa är en varm och go vinterjacka. Fast fy va tråkigt va!
Idag har vi spelat våran första match tillsammans i det Ny-gamla laget sandared/sjömarken. Vi förlorade tyvärr med 2-0 men jag är spernöjd med våran insats ändå! Planen var hal och vi har inte rört en boll på jag vet inte hur länge, så det känns fint. Är hur trött som helst och jag har bara tagit det väldigt lugnt sedan vi kom hem runt 4. Har en del i skolan men det tar jag tag i imorgon!

Nu kommer det väldigt lite bilder från igår, har inga alls från själva middagen tyvärr! Vi hade jättetrevligt och jag tyckte att Oakley's är ett ställe värt att besöka! Vi åt jättegod mat och såg stundtals samtidigt en 80tals show med två killar och en tjej(som förövrigt sjöng grymt bra!) Har bara bilder på den ena killen, hihi... tyvärr inga på robban i garderoben men på henrik, på med glasögonen! mums. haha, hanna, frida och rebecka ni vet ju lite vad jag menar där va! (förlåt för dålig kvalite på showbilderna) Hoppas på att någon annan har det, och får jag dem får ni se dem på momangen!


Haha, ser nu att jag och bex står typ likadant med benen på bilden under, fint!

Kommentarer

  • Carolina [fotograf] säger:

    Här kommer ett galet godmorgon från mig. Hoppas du får en underbar dag, och för att toppa den så blir det en händelserik dag på min blogg ♥ ♥ ♥ KIKA INOM!

    2010-03-01 | 11:15:20
    Bloggadress: http://caroflina.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Tycker att Frida och du blivit mer lika, kan det vara håret????

    2010-03-06 | 18:12:28
  • svar säger:

    Ja, det kan vara så kanske :) så är vi ju trots allt släkt också, haha.

    2010-03-07 | 11:03:09

Kommentera inlägget här: