feliciaskattberg

nightmusic

Kategori: Allmänt

Käkat lunch i stan med Julie, Bellut och Becks. Åkte hem, fixade ytterligare några bilder till ramarna i mitt rum. Åkte sedan och tränade, vilket jag är jäkligt glad för! Våra träningar är sjukt jobbiga och otroligt gäggiga och kalla, men det är så go stämning och alla pushar verkligen på och ger sitt bästa, det gillar jag starkt! Bestämde mig för att ta det lugnt nu efteråt och missar därmed en myskväll med ovanstående tjejer, men jag behöver sova nu så att jag kan köra på med full fart resten av veckan! Sitter och lyssnar på lite lugn och skön kvällsmusik just nu, tänkte att ni kanske ville ta del av det, nu får ni det vare sig ni vill eller inte (:
och jag mååste bara säga, att jag har hittat min GUD. oh yes, G to the U to the D.  Det var väl sisådär en eller två veckor sedan, jag gled in på veckorevyn.se och kollade lite bloggar och sånt. Hittade en kille där, Andreas Wijk. Han är ooootroligt snygg, han sjunger superbra, han är 17 år imorn och han bor i Göteborg. just det, GÖTEBORG! NÄRA! AAAAAAH! känner mig som om jag är typ 8 år och kär i någon i westlife, jag sitter och tittar på massa bilder och jag dör långsamt..

Andreas Wijk - Be mine (en cover av robyns låt)
finns inte på spotify, kolla in youtubelänken! http://www.youtube.com/watch?v=90419QjWV1A&feature=player_embedded
Melissa Horn - Jag kan inte skilja på
Melissa Horn ft. Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut
John Mayer - Stop this train
John Mayer - Free Fallin'
John Mayer - Who says
Maia Hirasawa ft. Nicolai Dunger - Come with me
David Gray - This years love
Calle Kristiansson - Here I go again
John ME - Paris



Kommentarer


Kommentera inlägget här: