feliciaskattberg

Isn't there a fun way

Kategori: Allmänt

Erik Hassle - Back to bed
Isn't there a fun way
To play this morning on my own
Without the sad parts
Isn't there a fun way
To let a day begin alone
Right out of nothing

To start over regardless and stronger
Make this day what you want it to be
That's not me

JODÅ, idag så!
När jag vaknade funderade jag på vad jag skulle göra idag. Kändes som om alla var iväg någonstans och jag var ganska ensam, hehe. Gjorde mig en mysfrukost, kollade på made in sweden som jag missade i torsdags och bestämde mig sedan för att fixa lite till med mitt rum.  Jag letade bilder till mina ramar men hittade inga bra, så jag satte på musiken på högsta volym och satte mig för att sy istället. Det är ju inte något jag brukar göra hemma direkt, så det tog ett tag innan jag fattade hur man skulle trä tråden... men tillslut lyckades jag! Sydde två stycken kuddfodral, sen blev jag trött på det och målade istället en trähylla vit. Hoppas den hinner torka tills ikväll så att pappa kan hjälpa mig att sätta upp den då! :) Var så ivrig med allt detta så jag tog inga bilder, men det kanske ni får se senare! Nu ska jag laga lite lunch, sen ska jag gå ut en sväng. Ikväll kommer Becks och Bellut hit, och imorn blir det nog en liten pysselförmiddag innan jag ska iväg till jobbet ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: