feliciaskattberg

guess who

Kategori: Allmänt

ligger just nu och så kallat "chillar" i felle man måns bäddsoffa medans felle dumsuger, reedigt gött!
natten bestod utav mycket skratt och... hej apple? haha, jag har haft en himlans rolig vecka med er tjejer, och det är jag grymt glad över. Det kan ha blivit lite för många skräckisar och jag har ont i magen av allt skrattandes kan jag lova, men det har vart värt det! Ikväll är det sista kvällen på lovet man kan hitta på något så jag hoppas att vi hittar på något roligt och annorlunda, men det återkommer nog felle med. Jag kan väl även lägga till att rebecka johansson seriöst är den största muppen jag någonsin träffat, och hanna johansson alltid kommer att förbli min fotbollspolare. Julia karlsson, finns det inte så mycket att säga om, hon är en klass för sig själv och felle, du är min alldeles egna lilla hushållerska.

hey tomato, hope we ketch up!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: