feliciaskattberg

fredagsmyyyyys

Kategori: Allmänt

yes, då var det helt plötsligt fredag!
Superglad, ny hårfärg och jag fick upp hyllan i mitt rum idag. Är nääästan klar med det nu, det är en gardin och en matta som saknas, plus lite fler myskuddar! måste hitta något perfekt! Var hos julie en sväng, bex och hon hjälpte mig med håret och det blev perfa, inga ränder eller fläckar va jag har sett, höhö. Hannisen kommer hem från estocolmo idag också, och snart kommer de alla hit, det är ju hooooockeeey va! :D blir sleepover, förhoppningsvis kommer bellut också! trångt och mysigt, det gillar vi... haha! så sjukt sugen på sommar nu förresten, hela veckan har jag suttit och dreglat över kläder på olika hemsidor och så, jag vill ha sena sommarkvällar med mina älskade vänner och brunbrända ben, skön musik och maaaaaaassssssa sol! hittat så otrooooligt mycket fint, sparar alla mina pengar nu och så fort solen tittar fram kommer de vara puts väck! kan inte vänta!


Vi hörs, nu ska jag tagga gärnet inför hockey, och en fullspäckad natt!

en liiten del av mitt rum, som för övrigt också är liitet. hihi. Milton min älskade elefant (L)
Just det, bara för att jag hade en sån otrolig längtan till sommaren när jag skruvade upp hyllan, la jag stenar runt ordet, och så satte jag dit ett par brillor också så länge.. haha! De lila plyshkuddarna, var de som jag sydde häromdagen  (:

Kommentarer

  • TILDA säger:

    va fint du har fått det:)

    2010-04-26 | 12:32:52
    Bloggadress: http://ttildaes.blogg.se/
  • svar säger:

    Tackar tackar ;)

    2010-04-26 | 19:34:07

Kommentera inlägget här: