feliciaskattberg

Fredag

Kategori: Allmänt

Har haft en mysdag faktiskt. Började halv tio med massage första lektionen och efter ytterligare 3 stycken åkte jag, Lisa, Victoria, Hanna & Rebecka till staden för att mysa lite. Allihopa tog en fika på tant grön, väldigt mysigt! Har inte vart där på 100 kändes det som! har kännt mig allmänt lugn, så lugn att jag håller på att somna för tillfället. Kan ju inte gå och lägga mig än heller, det går inte.. Samtidigt ska jag upp och jobba imorgon, så då är det nog okej att sova runt tio på en fredag kväll. Eller åtminstånde lite mer okej, haha.

Har kollat på så mycket sommarkläder så jag blir galen. Hanna åker till thailand på onsdag, och jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få göra samma sak. Typ som att tappa ett par kilo först, haha. Hon kommer vara svart när hon kommer hem, och vi kommer vara vita utan saknad och solbrist. Inte kul, nej. Men vi ska väl klara oss antar jag, snyft. ÅH PÅ TAL OM SOL - nu ska jag och min latte mysa ner oss i soffan, det är Solsidan ♥
Ska ju som sagt jobba imorgon, och sen bär det av till Oakley's i Göteborg, så jag bloggar väl någon kortis däremellan. Jag bjussar faktiskt på denna ganska hemska bild på mig, tycker att den får visa hur tråkigt jag har nu, hihi. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: