feliciaskattberg

..

Kategori: Allmänt

Kan inte sova. Borde vara jättetrött nu med tanke på hur sent vi var uppe inatt. Var hos adam och kollade filmer, sen gick vi till olliver & co i lägenheten och kollade på hockeyn. Vi gick hem efter andra perioden, det var bara jag som tyckte det var kul att titta, surprise! haha. Somnade väl nån gång efter 4a och vaknade vid tolv. Belut skulle till stan och käka thai med la familia, och jag, rebecka och julle tog det väldigt lugnt med go musik och massa tjöt tills det var dags att gå och jobba. efter jobbet skyndade jag till träningen... alltså borde jag vara trött. men ne.. ser istället lite hög ut på kortet, höhö...
Förresten! Vart väldigt dålig på att ta kort, lovar att jag ska bli bättre! Imorn blir det bak och mys med mina bruttor + världens sötaste katter, vi hoppas på massa fina kort då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: