feliciaskattberg

chill monday

Kategori: Allmänt

Tjaaaa

är så sjukt trött, har inte kunnat sova bra på hela helgen och jag vet inte varför. Skolskadad antagligen, jag vaknar så sjuuukt tidigt! men det är ju LOOOOV, och då ska man utnyttja hela dygnet! (:
Vaknade upp hos julie runt 8, somnade igen och gick upp runt 10. Kollade köping (sista avsnittet, snyft!) och det nya glamourama som så många har pratat om, vilket jag tycker var det mest patetiska svenska program jag skådat, haha!

Hade en superduper dag, kväll och natt igår/inatt med Lisa, Hanna, Julia, Vic och Bellut! vi käkade på jensens och hyrde filmer, och efter fotbollsträningen gick vi straight to julies place! Vi saknade Bex, men idag var hon helfrisk och kom och hälsade på oss på morgonen vilket vi gillar starkt! åkte hem vid 2 typ, och nu sitter jag här och försöker designa om min blogg.. det går sådär, kan inte koncentrera mig och mina ögonlock är tunga som cementblock. Ska nog stänga ner snart och sova en stund.. eller så går jag ner och myser med min mormor och morfar som nyss kom hit.. det lät bättre!

här kommer lite bilder från igår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: