feliciaskattberg

fredaglördagsöndag

Kategori: Allmänt

Idag är det alla hjärtansdag - jag vet. Det kommer därmed ett nytt inlägg lite senare, som inte hör ihop med detta, so watch out! (det är inte nåt med klockan... haha, björn gustavsson humor....)

så i fredags startade jag alltså en blogg.. betyder ju att jag borde uppdatera varje dag vilket jag lovade mig själv att försöka göra! dock, vet jag inte om jag lyckades så bra, eftersom jag inte skrev något igår, men här kommer gårdagens inlägg, bättre sent än aldrig? (:

Lördag, spenderades med världens bästa grannar, melodifestival och god mat!
 På förmiddagen åkte vi och hämtade mi padre på sjukhuset, han fick äntligen komma hem efter en fjällenresa och sjukhusvistelse i sammanlagt en vecka! Sedan åkte vi vidare till knalleland där det blev lite nya saker inhandlade, bl.a. till mitt rum vilket jag bara vill fortsätta göra om! på kvällen kom mina kära grannar hit, min extrafamilj om man säger så! Jättelängesen vi träffades så det var superkul! vi kollade festidifestivalen, 40 year old virgin och dum dummare, plus att vi hade snökrig inne, vilket betyder att jag skrattade så det räcker i en vecka! hade en riktigt bra kväll och idag väntar mig världens bästa vänner i ett HELT dygn! Nu blir det snart att hugga in på allahjärtansdags- dunderfrukostbuffén som mina älskade päron fixat till! mums!

lots of love




Kommentarer


Kommentera inlägget här: