feliciaskattberg

alla mina hjärtans dag

Kategori: Allmänt


Snart bär det av till jensens med mina älsklingar Bella, Julie, Vic och Lisa.
 Saknar Bex eftersom hon är sjuk och Hanna eftersom hon är med sin familiy!

eftersom det är alla hjärtansdag idag tänkte jag sprida lite kärlek. Helt ärligt, jag bubblar över och töntig som jag är börjar jag snart gråta. Sitter och tittar på lite bilder, både gamla och nya! Har inte många på min dator eftersom jag fick den i julas, men på facebook finns rätt många minnen samlade, har tagit några bilder där ifrån som jag kommer att ladda upp här sen. ska även förflytta mig till min andra dator sedan för att hitta lite bilder, men eftersom jag vill ladda upp alla samtidigt så kommer de sen istället (: ska gå och ta på mig något nu, annars kommer jag komma försent till lunchen med mina hjärtan ♥

Jag har så otroligt många bra vänner, så många som jag älskar och som jag är tacksam för att jag har i mitt liv. Jag skrattar med er, jag gråter med er och jag kan vara mig själv med er. Att nämna eller utelämna någon vore fel, och de som står mig närmast vet att jag menar dem.
 Men just idag vill jag att mina bruttor, framför allt ni tjejer, ska veta att ni får mig att må bra. Jag älskar er mer än något annat på hela jorden och jag kan inte säga hur tacksam jag är att ni finns i mitt liv. Ni får mig att skratta när jag gråter, ni lyssnar alltid på mig när jag behöver det, även om ni inte förstår ett dugg av det jag säger. Ni lugnar mig när jag stressar upp mig över ett problem som inte finns, ni får mig att kämpa för saker som jag för längesen gett upp. Jag vill aldrig förlora er, om ni drar åt olika håll kommer jag dela mig i 6 delar och följa med er allihopa.  Jag älskar er, så enkelt är det.

Så, glad alla hjärtansdag på er allihopa, kom ihåg att berätta för dem ni älskar att ni gör det, visa hur mycket de betyder för er!
lots of love, f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: