feliciaskattberg

Usch

Kategori: Allmänt

Ja usch va jag är dålig! haha..
Har inte haft världens bästa vecka, och har dessutom haft mycket att stå i så detta har hamnat på efterkälken. Men det är som det är!
Just nu lyssnar jag på musik och packar inför Göteborgsresan imorgon. Även om det är väldigt nära känns det så sjukt skönt att få åka iväg lite, sova på hotell oså. Det bästa av allt är ju att jag ska gå på IDOL i scandinavium i morgon, som det Idol-fanet jag är! Nästan pinsamt ändå, hur många gånger jag har lyssnat på klipp från Olle och Jay, och stört nog är det de två som är kvar! Undetbart, jag är riiiiktigt taggad! Jul på liseberg är väl också mysigt, men det är bara en bonus liksom. Hoppas på en massa julklapps-shopping också, ska bli skönt!
Vi hörs när jag kommer hem, ha en superbra helg mina fina! SNART JUUL! haha.
PK






Kommentarer


Kommentera inlägget här: