feliciaskattberg

Lördagsfix

Kategori: Allmänt

Har jobbat större delen av dagen, och nyss var Hanna, Mimmi och Julia här och julia färgade håret på mig, äntligen är utväxten borta! Det är hemskt, önskar man kunde trycka på en knapp någonstans och så växte håret ut i den färg man valt.. något för framtiden kanske? ;) Jaja, igår köpte jag iallafall mitt efterlängtade Grafitti Nagellack, jag har inte fattat att det var det nagellacket jag letade efter, trodde att det var typ svårt att få tag i.. I själva verket har jag bara yrat runt och tittat på denna lilla flaskan några gånger men inte fattat att nagellacket i flaskan ändrar sig när man penslar på det... Hur som helst, får jag inte ha nagellack när jag jobbar (jag ska jobba imorgon) så jag testade det på min syster, tycker det blev svinsnyggt! Det kommer användas mycket!
Nu ska jag pynta lite och sedan springa över till Julie! Underbart att vi är grannar, hihi! Puss på er, ha en fin lördagskväll!
Inte speciellt bra bilder, men såhär blev det:

Använde silvrigt nagellack som grund!
Och detta blev resultatet efter "Grafitti nails" från isadora

Kommentarer


Kommentera inlägget här: