feliciaskattberg

Julkänsla?

Kategori: Allmänt

Sitter och tittar på "Morden i Sandhamn", tycker faktiskt att det är en rätt bra serie. Dock känns det lite konstigt att den utspelar sig mitt i en svensk sommar-skärgård, nu när jag försöker få till min julkänsla.. Det känns som om jag har peppat för länge och för mycket inför Julen om jag ska vara ärlig. Började typ i slutet av november, sedan rullade det på med julklapps-shopping, jul på liseberg, pepparkaksbak, julmusik, julpyssel och glögg. Nu känns det som att julen redan är förbi, på något konstigt vis. Fast det ska jag försöka ändra på nu, ska allt ta och göra mig lite glögg och slå in Julklappar snart, innan jag däckar i sängen! Känns superskönt att det är looov! Det är nog något av det bästa med skolan, hihi..
Jaja, pusssss på er mina sköna, vi hörs i morgon! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: