feliciaskattberg

Helkonstig söndag..

Kategori: Allmänt

Otroligt konstig dag ska ni veta... det har hänt sak på sak som jag aldrig vart med om, eller osm gjort att jag blvit sen eller tja... det är allmänt konstigt idag bara! Till och börja med, har jag aldrig tidigare jobbat på en söndag eftersom vi alltid har stängt annars, men av någon konstig anledning hade vi öppet idag. Jag gick hemifrån lite småstressat men skulle definitivt hinna i tid, trodde jag. När jag är ca 50 m från jobbet måste jag gå över en järnväg för att komma dit, men nehe, då står det två tåg och blockerar vägen. Det ena är så långt att det även blockerar den omväg man kan ta, så det var inte ens lönt att försöka. Efter ca tio minuter börjar de rulla och jag springer in till jobbet, på sekunden i tid! Jag har aldrig vart med om att det är såå mycket varor att plocka upp, och mitt i allt trillar en man ihop på golvet. Jag får för första gången i mitt liv ringa ambulansen och väntar med farbrorn så att det inte händer honom något mer under tiden. När jag ska gå och möta ambulans personalen, ja vem tror ni jag möter då om inte JEAN PIERRE från Paradise Hotel.. fick en liten chock faktiskt! På vägen tillbaka möter jag Leo som också var med i Paradisehotel, och där springer jag som en yr höna och letar efter ambulansen... när jag sedan skulle stänga såg allt förjävligt ut  i hyllorna och jag fick panik, och när jag har 3 minuter kvar och är långt från klar så kommer det ca 5 kunder... göött! Jaja, nu är jag hemma och jag lever, jag tror att Gubben mår bra också :) Ha en fin söndagkväll, nu ska jag chilla järnet! Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: