feliciaskattberg

2010

Kategori: Allmänt

År 2010 är snart över och detta har jag hunnit med, good and bad!
Jag har;
1. Lärt känna en massa nya människor. Otroligt kul, tycker framförallt om alla nya människor i min klass och skola!
2. Slutat 9an och Börjat en ny skola, ny klass.
3. Dansat och haft snuskigt kul på feta fester!
4. Blivit "Miss Venus 2010", OTROLIGT STORT TACK!
5. varit med när Bäckäng vann över Teknis
6. Haft otroligt roligt på fester, med vänner, och träffat nytt folk även där
7. Shoppat en maassa
8.
Saknat folk så att det har gjort ont, krossats men rest mig upp. Tack vare mina tjejer!
9. Begått en massa misstag, men kanske också lärt mig någonting av det och vetat vad jag ska göra bättre, eller kanske rent av undvika.
10. Förstått att kärleken som finns inom mitt tjejgäng inte finns någon annan stans, och är någonting jag aldrig någonsin skulle klara mig utan. Jag älskar dem över allt annat, utan dem kan jag inte andas!
11. Haft en GRYM vecka i Olofsbo med världens bästa brudar, ohyes!
12. Vart i London och Grekland
13. Åkt (för lite)snowboard
14. Haft otroligt mysigt på våra kända myskvällar
15. Vart på ett GRYMT bra träningsläger i Hamburgsund

Detta ska jag hinna med, bland massssa annat, 2011:
1. PEACE AND LOVE!!!!!
2. Festfestfestfest
3. Sluta ettan, börja tvåan.
4. Resa, helst varmt och soligt, USA!!
5. En grym festvecka i Olofsbo
6. Träffa ännu massa mera underbara och roliga människor
7. Åka snowboard, massor!
8. Umgås med mina fina vänner och min familj
9. Träna en massa, bland annat med världens bästa lag!
10. Övningsköra megamycket

Ja.. 2011 kommer bli otroligt grymt!!! Och Tack mina fina brudar, för att ni sätter guldkant på min vardag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: