feliciaskattberg

Ooops

Kategori: Allmänt

Det här med att blogga varje dag igen gick ju inte så bra.. haha.
Gårdagen var väl sådär, har inte så mycket att säga om den dagen förutom att jag vaknade upp bredvid ÄlsklingsLisa efter en kväll fylld med barnpassning, film och massa snack! Myspys.
Idag har jag mest tagit det lugnt, sedan kom David och det blev lite film och sådär. Mycket trevligt, skönt att hinna träffa honom innan han flyttar tillbaka till Västerås och fortsätter allt flygmekaniskt mojs..! Har även vart i stan med mami och fixat lite inför skolstarten på fredag, uuh iinte sugen.. Iallafall, så kom jag nyss hem från en myskväll hos världens bästa gran Julie med maa girls, alltid lika roligt och alltid lika mysigt! Kärlek på det säger jag! Dessutom underbart när man typ 23.31 kramar alla hejdå och ska gå hem, och 23.32 sitter i soffan, hemma!.. Bästa grannskapet kan jag säg! ♥ Hade inte mycket mer att säga..., typ GODNATT!
I'll be watching you.
OCH...hehe.. gissa vad jag ska göra nu?
KENT (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: