feliciaskattberg

..jag vet att vi kan gå geeenooooom eeeeld.

Kategori: Allmänt

Hejhopp!(Oskar linnros har fastnat på hjärnan som vanligt! "Genom eld" är låten!)

Haha, kvällen igår var sjuk, och sjukt rolig! Vi är fan miffon, Men så är vi faktiskt de bästa av miffon också! :D Jag tror nog tamefan att vi skulle kunna gå genom eld tjejer, vi är brutala, galna och underbara, och jag älskar verkligen er!



Har inte så mycket att berätta,förutom att jag har vart i stan med Moa och köpt en maaasssa saker, jobbat och träffat några av världens bästa vänner ikväll , mycket kärlek! Imorgon är sista sommarlovsdagen,.. fylld med jobb, kul! Godnatt på er, vi hörs imorgon!

Kommentarer

  • MATILDA säger:

    jag älskar denna låten! eller ''genom eld'' :D

    2010-08-19 | 09:45:20
    Bloggadress: http://tildaahanson.blogg.se/
  • svar säger:

    Ja jag också! :)

    2010-08-19 | 11:13:33

Kommentera inlägget här: