feliciaskattberg

Jag lever.

Kategori: Allmänt

Åh.. hej och hå, jag vet inte vart jag ska börja. Men jag lever, det gör jag, även om ni få som läser detta kanske trodde att jag hade försvunnit, gått under jord eller flugit min kos ;)

Jag har gjort såå mycket roligt under dessa veckor som jag har "vart borta" från bloggen. Ni vet, Söndagen efter sista blogg inlägget var jag påväg in, men kände inte att jag hade något intressant att säga.. jag var i smögen med familjen. Resten av tiden där spenderade jag i en båt, eller vid havet med familj och vänner, så där blev det inte mycket tid över. Resten av veckorna har bara rasat på, i hejdundrande fart, och nu står jag här i slutet av vecka 32 och är helt förstörd. Jag har gjort så mycket men hunnit med så lite och nu är det bara en vecka till skolstart, och tills dess ska jag jobba... hmm, inte  jättekul. Men, det blir fina pengar!
Har hunnit med en massa jobb, träffat en massa nya och gamla vänner, vart en massa med mina bästa vänner, festat, shoppat, åkt båt, lyssnar MASSOR på musik (upptäckt allt bra sverige har att erbjuda, mm), vart i stockholm och gått runt på museér etc.. tja, mycket helt enkelt!
Har hunnit med detta och MYCKET MER, men eftersom jag inte har en kamera så snor jag bilder från mina käraste vänner..:
GOTHIA CUP & GBG



PAARTYYY

TRÄNINGSLÄGER I HAMBURGSUND MED BÄSTA LAGET


STOCKHOLM MED FAMILJEN


Nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på Oskar Linnros, puss på det

GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: