feliciaskattberg

Fin kväll med världens bästa

Kategori: Allmänt

Har haft förvånansvärt lite otur idag, trots dagens datum (okej att det faktiskt är Lördag den 14:e nu, men ja ni fattar). Städat, jobbat och fixat på mitt rum mest hela dagen. Röjde ur massa gamla lådor med kläder från när mamma och pappa var unga, och så mycket roligt och så mycket fruktansvärt fult man hittar! Saker från 70,80 & 90-tal som man inte kan fatta att någon kunnat ha på sig, men också saker som man skulle kunna se någon på stan med nu! Häftigt hur mycket liknande saker det finns nu!
Efter jobbet stack jag och käkade hos några kompisar till familjen och sedan vidare till Julia, där hälften av gänget var samlat på hennes altan. Det blev mycket snack, musik och mys, och så såg vi en massa stjärnfall! Riktigt mysigt att ligga där allihopa och slöprata, lyssna på sköna låtar och titta upp i himlen, för en liten stund var det stjärnklart och vi såg nog minst 20 stjärnfall! Ville inte lämna mina hjärtan där, men var tvungen att åka hem..
Nu ska jag sova, kvart i åtta ska jag nämligen infinna mig på jobbet, nice..
Godnatt och puss på er!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: