feliciaskattberg

.

Kategori: Allmänt

Okejdå, jag gick inte och la mig. jag lyssnar på musik, som alltid. Musik är det enda som fyller tystnaden, det är det enda jag gör när jag är själv, det jag gör när jag står, går, springer, städar, packar, sover, åker bil, läser, är att lyssna på musik. I mina öron just nu: Kent - Utan dina andetag.
Svenska favvisar just nu:
Oskar Linnros - 25, Från och med du, Ack sundbyberg, Genom eld, Annie hall, Debut
Daniel Adams-Ray - Dum av dig
Kent - Sverige, Pärlor, Utan dina andetag, Iingenting, Glasäpplen, Hjärta
Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning, Elegi, Kom änglar
Melissa Horn - Falla fritt, En famn för mig, New york... (typ ALLT!...)
Håkan Hellström - (typ också ALLA!)
Erik Hassle - Standing where you left me, Back to bed, First time, Bump in the road
Timo Räisänen - We're all gonna die, outcast
Tove Styrke - Million pieces
Veronica Maggio - 17 år, Måndagsbarn, Stopp
.. Lyssna och njut ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: