feliciaskattberg

Wednesdaynight

Kategori: Allmänt

Tjena!
Har precis lagat och ätit mat, det blev riktigt riktigt gott faktiskt. Vi har provat på matleveranser denna veckan, ett företag plockar mat i kassar och levererar dem till oss tillsammans med nyttiga recept på en bestämd dag, och jag tycker det är superbra! Jag brukar inte laga mat annars, men det blev liksom roligt att testa något nytt. Nya, roliga och nyttiga recept som innehåller ekologiska varor och dessutom levereras hem, superlätt att laga! Jaja, anyway... Jag älskar när det är sol, helt underbart och jag blir så glad. Allt känns liksom mycket lättare! Vi började ju inte förrän halv elva idag, och klockan tio satte jag mig i solen och käkade fruktost.. Mh! Efter skolan åkte vi in till stan och när vi kom hem så åkte jag, Lisa och Rebecka hem till mig och satte oss i solen. vi satt i solen och fikade och njöt av den sista värmen, helt wonderful! Imorgon blir det min första träning i sjuhäradshallen på konstgräs, jag jobbar ju alla andra torsdagar. Ska bli super roligt! Nu ska jag kolla vampire diaries, och sen sova. godnatt alla fina!
Vampire Diaries, Paul Wesley & Ian Somerhalder, jag tror jag dör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: