feliciaskattberg

tuesday

Kategori: Allmänt

Vill bara börja med arr upplysa er om att det har snöat idag. SNÖ. 20 APRIL! INTE OKEJ! Som tur var la det sig inte på marken ju, och nu är det sol igen så faran är över, haha.
Efter skolan gick Jag, Rebecka och Lisa hem till henne. Mys, vi kollade på Made och My Super Sweet sixteen, haha! Har precis kollat två avsnitt av Wildkids, dom är ju för söta alltså! För er som inte har sett så handlar det om 10-11 åringar som lever vildmarksliv i skogen, två lag som tävlar för att nå det absolut sista priset, som är en resa till afrika. De är så fruktansvärt gulliga! En 11årig kille som heter Mattias hamnade med två tjejer i sitt lag, och han sa: "Jag kom med Eeilen och Nina, två tjejer som jag tycker mycket om och som är söta också, det är jättebra. Och vi bor coolt också. Man kan säga att jag är lejonhanen.. fast jag vet inte, hihi." Nästa avsnitt är på lördag, tagga! Haha!
Nu måste jag i allafall byta om till träningen, det är Hanna som håller i den idag så det blir nog superbra! Senare är det Desperate Housewifes och Cougar Town, det får ni inte missa! Pusssssssss
WILDKIDS 2010

Kommentarer

  • julia säger:

    trodde att jag var den enda som kollade Wild kids faktiskt! :) men det var det ju inte och det känns skönt att ha det bekräfta haha ;)

    2010-04-30 | 06:58:04
    Bloggadress: http://juliabacklund.blogg.se/
  • julia säger:

    trodde att jag var den enda som kollade Wild kids faktiskt! :) men det var det ju inte och det känns skönt att ha det bekräfta haha ;)

    2010-04-30 | 06:58:14
    Bloggadress: http://juliabacklund.blogg.se/
  • svar säger:

    Inte då! gud, det är ju jättebra, de är ju så söta allihopa!:D haha

    2010-04-30 | 14:39:05

Kommentera inlägget här: