feliciaskattberg

tday

Kategori: Allmänt

Typ nyss kommit hem från stan. Förmiddagen spenderades med Hanna och Julie stan med mycket prat och skratt, köpte även lite småsaker fastän jag lovade mig själv att jag INTE skulle göra det. Det jag känner mig mest nöjd över är att jag köpte en berlock till mitt Tomas Sabo Armband, och gissa vad det var? Jag sa till hanna och julie när vi stod och tittade där: Åh, jag vill ha ett eiffeltorn.. men jag tror inte dom har det, jag har aldrig sett något.. nästa sekund lyfter jag på en låda, och i lådan under ligger, jo just det, Ett Eiffeltorn! voila, hela min dag är räddad, höhö.
Andra delen av dagen spenderades på körskolan.. Jäääääääääklar, jag höll på att somna sisådär 20 gånger under de 4h vi var på körkorts utbildnings mojset.. Seg gubbe, seg info, äckliga salar.. Hm, inte så konstigt då kanske.
Jaja, hoppas på att det händer något fun tonight med lite gött folk, nu ska jag kolla på Vampire diaries och käka fruktsallad! mm!
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: