feliciaskattberg

Sunnyday!

Kategori: Allmänt

Det är sol idag igen, dock lite kallare i luften. Men vad gör det? Musiken spelas högt i högtalarna och jag dansar vilt. Nästan. Jag går i allafall bara runt, vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Ska nog sätta mig i solen och kolla lite på Matten tills i morgon, Nationellt prov på ingång. Är inte ens nervös, fast jag tror nog jag blir det imorgon. Gjorde mitt muntliga i spanska tillsammans med Hannisen idag, och jag kan ju inte säga att jag är proffs på soanska direkt, haha! men det spelar inte så stor roll, Nu kan ingenting få bort mitt glada humör. UT I SOLEN, sen är det träääning, och jag är taggad som fasiken! :D
pusssss
Sommarkänsla
Solisarna som jag letat efter sedan förra sommaren, har jag ÄNTLIGEN hittat! De är svingamla och sletna, men jag tycker de är så ruskigt snygga. Det är mammas gamla som hon sedan gav till pappa och nu tänker jag sno dem, vare sig jag passar i dem eller inte! :) Nagelack från HM som ni ser, jag tycker det är en helt underbar och somrig färg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: