feliciaskattberg

Påsk

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från la stada, där jag, Julie, Hanna, Hanna, Mimmi och Emelie spenderat våran eftermiddag på viskan, mycket mycket mys! Igår var jag på påsklunch hos några "vänner till familjen", och sedan vidare med samma gäng för innebandy turnering. På kvällen åka jag för att käka middag hos Mim, med flickorna ovan. Senare kom det lite andra nissar, och Olliver gjorde hela min kväll ännu bättre när han hade med sig raketer... hehe, jag sa ju att jag är barnsligt förtjust i dem, blir typ lycklig när det smäller.. haha. Helt underbart iallafall, hade verkligen superkul och än en gång tack till Mim som lät oss vara där! ♥
Hoppas ni hade en trevlig påsk! Nu ska jag måla naglarna knallrosa för att liva upp detta tråk-väder en aning, sen tror jag att jag ska försöka hitta någon rolig film att se! PUSSSSSSS!
Tills jag fått tag i lite bilder från igår, kan ni kolla på Julias blogg! http://juliackarlsson.blogg.se/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: