feliciaskattberg

mondaymorging folks

Kategori: Allmänt

Ohlala! Precis kollat klart på det 4:e avsnittet av Vampire Diaries, mitt tredje i rad sedan imorse. Måste barra säga Tack Bex, som fick mig att titta på det. Brukar inte vara så himla into sånt där "overkligt" i filmer och sånt, men något speciellt är det allt med vampyrer..oh, hot! Twilight, New moon (snaaaart kommer eclipse!) och vampire diaries, jag kommer nog aldrig få nog!
Iallafall, jag var ju rätt trött igår efter en superbra kväll hos Mimmsan, och jag har sovit som en gud inatt! Ska snart dra mig iväg till sandevi, vi spelar nämligen träningsmatch idag kl 13.00, hemma (once in a life time, hehe!). Hoppas att sedan få en riktig myskväll med mina underbara brudar, åh va det är skönt med lov! Saknar Lisa som är borta på kryssning i españa och Vic som åker till egypen imorgon. Uschdå, varför är jag den enda som är hemma jämt? haha.
loovee!

Kommentarer

  • JULLEMAAAAAAAAN säger:

    jag är hemmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaa, fast i denna lilla hölaaaaa

    2010-04-05 | 11:39:56
  • Kate säger:

    Fin blogg! Ha en bra dag :)

    2010-04-05 | 12:26:50
    Bloggadress: http://blondafanskapet.blogg.se/
  • svar säger:

    BRA JULLE, BRA!

    Kate, tacktack(:

    2010-04-06 | 10:19:04

Kommentera inlägget här: