feliciaskattberg

martes

Kategori: Allmänt

Hey people!
Har vart en skön dag idag också, inga jobbiga lektioner, vi slutade mer än en timma tidigare och jag hade en lång lunchrast i solen med mina vänner. Jag hem till Lisa efter skolan och kollade på bilder från kryssningen, shiiit vilken lyxbåt! (: spelade även match idag, gick inte alls bra och jag riktigt skäms över min "insats", hua. Bara att ta nya tag! ;) Anyway, i morgon börjar jag inte förrän halv elva, och jag ska därför passa på att titta på ännu ett avsnitt av VD, jag är verkligen fast nu! DET ÄR SÅÅÅ BRA! Har redan kollat på två avsnitt idag... hehe. Sen ska jag sova.. Just det!, Mamma sitter just nu och beställer klänningen som jag antagligen ska ha på torpa (som jag visade er för ett ganska bra tag sedan), men jag är så nervös eftersom vi mätte mig och jag är mitt emellan två storlekar. Vi tog den större, så jag hoppas att vi kan sy in den om den inte passar :)
Lite bilder från våran skogsmullegrill igår,( och nästan alla bilder är oseriösa så jag hoppas att ni mina vänner bjuder på er själva,) hiihi.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: