feliciaskattberg

Måndag

Kategori: Allmänt

Tjolahopp!
Har vart en riktigt go dag faktiskt, trots att skolan började igen efter lovet. Solen har suttit som klistrad på en klarblå himmel och jag har fått mycket gjort. Efter skolan gick jag hem för lite plugg och åkte sedan vidare till  skogen för en superskön grillkväll med mina kära vänner. Nu är jag hemma och luktar som en hel skorsten, haha. Ska kolla på Hollywood fruar nu, och efter det tror jag nog att jag slänger upp lite bilder från ikväll. Här kommer kläderna jag köpte på utförsäljningen på gina (en del saker är från andra företag, alltså inte "Ginatricot" Märket) och även två oversize linnen från svea. puss!

Beige eco tunika & gräddvit stickad kort kofta, Gina utförsäljning

Oversize linnen med djup rygg, Svea Utförsäljning
Stort linne med spets i sidorna, Gina utförsäljning

beigegrön Haremsbyxa, Vitgrå Höga shorts, Gina utförsäljningen

Nitskärp, Gina utförsäljning


Kommentarer


Kommentera inlägget här: