feliciaskattberg

måndag

Kategori: Allmänt

Hey banana!
Har haft en helt ok skoldag, inga speciella prövningar förutom muntligt nationellt prov i matte, men det var inte så svårt :) Efter skolan så åkte jag, Julia, Hanna och Rebecka hem till mig, käkade lite och sedan var det dags för hårfärgning! Testade två stycken olika färger idag, några som jag aldrig använt innan heller. Som tur var blev det bra, bortsett från att min utväxt alltid blir lite sådär, men det ska vi nog lösa sedan! Tack tjejer! :)
Har fått min klänning som jag beställde från Asos idag också, det var lite försenad p.g.a askan, hehe. Den var som jag visste ganska mycket för stor, färgen var helt okej men roserna var inte alls som jag tänkt mig, dock ändå rätt snygga! Jag hoppas att min underbara mormor kan hjälpa mig och sy in den, så ska den nog passa finfint!
Har precis kollat på wildkids, nu ska jag kolla på det nya avsnittet av Vampire Diaries och sedan är det Hollywoodfruar, mh i like it! Måste plugga egentligen men det orkar jag inte så det blir nog på onsdag.. I morgon och på onsdag är det kärlekstema i skolan vilket betyder att vi inte har några lektioner utan bara massa tjöt och fika, wonderfuuuuuul! :)  Pusss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: