feliciaskattberg

lördagva

Kategori: Allmänt

typ helt slut. typ helt uppspelt. typ helt vimsig. typ helt uttråkad! Allt på en gång. Hade en superbra men kort kväll igår efter en dag fylld med nationella prov, vanliga prov och jobb. Idag gick jag åter igen upp tidigt som attan för att jobba, men jag cashar in så det är det värt! Har tråkigt men orkar inte göra något just nu, får vila upp mig för det ser ut att hända saker ikväll! Har precis myst ner mig under en filt och kollat på senast släppta avsnittet av Vd, och jag kan knappt hålla mig tills det nya släpps.. helt galet va spännande det är nu! Det blåser som satan ute så jag tror allt att jag kryper ner under en filt och läser tidningen jag köpte innan, fylld med sommarkläder. Åh, låter härligt! Och på tal om sommar.. fick se mitt sommarschema idag. Byebye friends, you won't remember me. Shit va jag ska jobba alltså! :)  
Jaja, nu ska jag hämta min Latte, kanske slänger in något lite senare. Pusssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: