feliciaskattberg

Just a few hours!

Kategori: Allmänt

Ah, helt okej dag (om man bortser från spanskalektionen som var det mest irriterande jag har vart med om!). Ville bara att den här dagen skulle gå fort, och det har känts som om den har gjort det också. Skola, Hem, jobba och träna. Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag hoppa in i sängen, jag läntar sååå till i morgon! Kortege, mat med brudarna och mest av allt - Min egen dag! Jag undrar om det är för att Rebecka alltid är så excited över sin födelsedag, men jag tror inte jag har vart så glad och längtat så mycket någon gång. Kanske när jag var liten, men det var ju mera pirrigt för vad man skulle få. Nu är det att jag längtar så mycket för att det känns som om det kommer händå så jävla mycket roligt! Åh, i hope so! Det är bara några timmar kvar juuuuuu :D
Jaja, nu ska jag snabba mig att göra allt så jag kan sova, vi ses i drömmarna.. hehe. Pusssssssssssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: