feliciaskattberg

hmm

Kategori: Allmänt

Hejhopp!
Skulle hunnit med massor idag, men det blev nästan ingenting gjort.. Igår var jag på Gina utförsäljningen med Bella, Mimsan, Rebecka, Hanna och Julie. Hittade en del snyggt, tänkte att jag skulle tagit kort på det och lagt ut så ni fick se, men det hann jag inte. Jag har inte hunnit färga håret eller fransarna, har inte hunnit träna, har inte hunnit sova och jag har inte hunnit se vampire diaries. Illa! Jag har iallafall packat färdigt nu, laddat batterierna till kameran och fixat och trixat. Vi ska ju åka till Halmstad med laget imorgon, det kommer bli dunderbra! Vi ska bo på ett hotell mitt i stan, spela två matcher och träna, vi ska bada, basta och ha skoj! Me like! 
Har också hunnit med att prata med Lisa som kommit hem, ÄNTLIGEN!
 Bara detta kvar nu då: GODNATT ALLA GODINGAR, Vi hörs på söndag kväll!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: