feliciaskattberg

Hemma!

Kategori: Allmänt

Hejhopp!
Nu är jag hemma från ett kort men superduperbra träningsläger med SIF united, typ världens underbarasta lag va! Packade snabbt upp min ena väska men orkade inte jobba mig igenom den andra så jag satte mig i solen istället. Nu är solen borta från altanen och jag inne igen. Ska lägga upp lite fler bilder sen så ni får se, sen blir det allmänt chillidill på soffan kan jag säga!
Lägret: I Lördags morse samlades vi på planen i sjömarken för en timma teknikträning. Kvart över elva bar det av mot Halmstad, och när vi kom till hotellet lassade vi in våra saker och sedan vidare direkt till lunch. Efter lunch hade vi fritid, vi gick på stan lite och tog det sedan lite lugnt. 17.00 spelade vi våran första match på gräs för denna säsongen, vilket var sjukt härligt! Geggigt och blåsigt, men det gjorde inte så mycket. Efter middagen på kvällen hade Frida och Hanna ordnat en liten tävling, bestående av Land och Stad & Frågesport. Mitt lag vann, mycket stolt! Efter detta hade vi fri tid, och jag, Bellut och Fridut gick på en lååååååång promenix. 40 minuter för att hitta statoilmacken, sedan 2 minuter tillbaka eftersom det visade sig att vi hade gått en reejääääl omväg, åt helt fel håll. Finemang! :D När vi kom tillbaka blev det gött häng på Mitt, Julias och Bex rum innan det var sovdags. Imorse gick vi en promenad innan frukost, och åkte sedan iväg för att spela andra matchen på gräs. Sol, ett supertaggat lag och bra spel, helt underbart. Hade tyvärr otur och förlorade med 2-0 men shit, vi spelade grymt bra(Vi har inte ens börjat i div. 5, Hamburgsund som vi mötte spelar i Div. 3)! Vi avslutade det hela med Mcdonalds på vägen hem. Riktig Lyxmat, haha! Måste bara säga, att jag har världens goaste spelar i mitt lag, både på och utanför planen. Det var inte längesedan de flesta av oss aldrig hade träffats, och nu vill jag inte för något i världen byta lag!♥

Ditresan, Rebecka visar olika känslor och Hanna fotar, fint! haha

Bex's Sjukstuga

Vårat rum efter tio minuter, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: