feliciaskattberg

Crash and burn

Kategori: Allmänt

Tjabba!
Dagen har vart helt okej, framför allt sista delen. Vi avslutade skoldagen med att Hanna hade idrottslektion, Gymnastik. Jätteroligt, åh va jag gillar sånt och jag ångrar verkligen att jag en gång slutade! Jag, Rebecka, Julia och Hanna åkte sedan hem till mig, och på vägen hem plockade vi lite vitsippor. Är så glad att de äntligen kommit upp trots att det är så kallt, kanske blir det vår ändå!(: Iallfall så pluggade vi, men lite roligt måste man få ha också, så vi bakade bananpaj och kollade på gamla kort och lite annat mys. Jag och syster lagade sedan mat, blev supergott och jag tror jag kan spricka av allt gott jag har ätit idag! Ajaj..
Nu ska jag plugga lite till och sedan sooova. Mhh, en varm säng låter lockande! Pusssssssss
Förövrigt är dagens tre skönaste låtar:
Erik Grönwall - Crash and Burn
Salem Al Fakir - Roxy
Lady Gaga - Telephone

Kommentarer


Kommentera inlägget här: