feliciaskattberg

confused

Kategori: Allmänt

Tjao!
Jaq tror inte ni förstår hur fet ochg stressad jag känner mig. Alltså verkligen, jag får typ panik snart, som om någon har spärrat in mig eller något. Ändå kan jag inte få mig själv att göra någonting åt det. Jag måste måste måste verkligen skriva min svenska och min spanska nu, men det gör jag inte. Jag har sååååååååååååååååååååååååååhääääääääär stor lust att springa en runda nu men det kan jag inte förrän jag har pluggat färdigt (+ att det är kallt och pissregnar och min lillasyster har tagit mina skor till sin träning). Jag har egentligen inget val, jag måste plugga, men det står helt stilla i mitt huvud! Dessutom har vi fikat nonstop dessa två kärleksdagar så jag mår dåligt när jag tänker på det. Mååååste träna. Fyfan, jag är helt förvirrad. Mest trött. Jag skulle vilja lägga mig ner på golvet i en timma, och när jag går upp igen skulle allt vara fixat. Färdigtränad, spanskan och svenskan klar. Mygod det skulle vara underbart! Jaja.. sorry för detta depp-inlägget, men jag kände att jag behövde skriva av mig lite. hejhej

Kommentarer

  • frida dalevik säger:

    då har vi det ungeför likadant....

    haft 4 prov på.. 6 dagar, helt sjukt! och har ett kvar denna veckan... döda mig! :D

    vill också ut, och jag somna fan i boken innan... sov en halv timma så nu är jag typ as seeeg.

    lycka till kusin, NU GÖR VI DET!!!

    2010-04-28 | 20:19:23
  • Anonym säger:

    Låter som om du är ungefär lika taggad som jag på skolan. uah...



    men Yeeey, let's do it va!:D

    2010-04-28 | 20:30:15

Kommentera inlägget här: