feliciaskattberg

Allt bra på samma gång

Kategori: Allmänt

Är hemma från Falkenberg, släktkalas och match. Innan det var det fredagsmys med tjejerna, frukost och senare en förmiddag i stan med Lisa. Underbar helg! Är på toppenhumör och jag vill bara ha freeeedaaaaag!

Kortkort om det bästa!
1. GRATTIS FRIDA, ÄLSKADE KUSIN PÅ 18 ÅRS DAGEN! :D Var på ett superkalas igår, pussssssssssssssss på dig! 
2. HURRA HURRA HURRA HURRA! Världens bästa lag (mitt) vann idag matchen mot länghem med 11-1! Looooovely! "Men tjejer, vi har iallafall ett stabilt spel!" hehe... tyckte dom ja!
3. Elfsborg vann med 4-1 om jag inte minns fel? UnderB!
4. Fint väder hela helgen, Varmt och skönt som attan! Älskar kusten, mh!
5. På fredag är det miiiin dag, + att det är teknis kortege, kan knappast bli någe annat än nice, om vädret är ok! (Som det ser ut nu ska det regna... men det hoppas jag inte på!)

Nu ska jag kolla på det nya avsnittet av Vampire diaries eller Wildkids, puss på er och hoppas att ni har haft en lika härlig helg som jag har haft!

Kommentarer

  • kussiiiiiiiiiin säger:

    :D <3

    2010-04-28 | 20:21:08

Kommentera inlägget här: