feliciaskattberg

20100430, valborg, kortege och dåligt väder.

Kategori: Allmänt

Hey everyone!
It's myyyy birthday! Och tacktacktacktacktack till alla som är så söta och säger grattis! :D Hoppas att dagen fortsätter lika bra som den börjat, det ska bli så roligt!
Har fått jättefina presenter av min familj idag, imorgon blir det släktkalas så det kanske dyker upp någon mer sak sedan, hih. Fick en burberry parfym och en bikini som jag önskat mig, och så fick jag en spakväll med mamma på ett spa utanför borås, och ett högtalarsystem till datorn:D
Nu måste jag fixa lite tills ikväll, först fika, sen kortege, sen middag med tjejerna och sedan blir det nog något kul, kanske i stan! Nu är det jättetråkigt väder, men hoppas på bättre sedan! Hörs inatt eller i morgon, pussssssss!
Burberry parfymen, "Summer" och Bikinin från Åhléns :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: