feliciaskattberg

wonderful day!

Kategori: Musik

Sol, blå himmel, vatten som glittrar i solskenet, fåglar som kvittrar, glada människor på skolgården, gitarrer och sångröster på bänkar och trappor, ingen snö, cykel, converse, grillat, sallad & tsatsiki, tunna jackor, fika i solen med massa fina människor, skratt, fredag, tre skoldagar kvar till lov & sthlm..... behöver jag säga mer? Nu är det bara värmen som saknas, men jag är lycklig som det är. Min dag har varit helt underbar, utan att vara speciell alls. Kom precis hem från en fika med underbara Freddan, och snart kommer Hanna hit. Ensam är inte min grej, hehe.. under tiden jag väntar på att köttet på grillen ska bli klart lyssnar jag på den här. UNDERBART. Puss på er,hoppas eran fredag är super!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: