feliciaskattberg

Taaaaaaaaaaack!

Kategori: Allmänt

Kom alldeles nyss hem, det första jag gjorde var att springa till frysen, var så fruktansvärt sugen på glass och hallon! Mmm, gott! Har haft en jättebra dag med kortege, middag och tja, "häng" i stan. Har träffat många som jag inte träffat på länge, det är illa att det ska ta så fruktansvärt lång tid innan man ses! Men superroligt iallafall! Ska alldeles strax sova, imorgon är det släktkalas och kanske en träff med brudarna, men det får vi se. Ska faktiskt bli riktigt mysigt med kalas i morgon, jag får bl.a träffa mina söta små kusiner och min höggravida faster som jag inte träffat på länge! Kul! :)

Tack Lisa, Hanna, Rebecka (och Julia?) För presenten, fick en jättefin bakform, hehe. Tack Alla som skickat ett litet sött "Grattis!:)" till mig, jag har blivit jätteglad för varenda en av er som skickat! Tack! :D
Vill sist men inte minst tacka alla mina underbara vänner som gör min dag till något speciellt, som ger varje dag lite extra krydda. Ni är bäst och jag älskar er mer än något, skulle aldrig byta bort er! Tack för all tid ni lägger på att lyssna, all tid ni lägger för att jag ska bli glad, all tid ni alltid finns där för mig. Det ni, är mina vänner! :D♥

Kommentarer

  • Lisa! säger:

    FÖRLÅÅÅÅT mig för att jag inte var med och firade dig på kvällen, men jag lovar att gottgöra dig! Jag älskar dig Filli, och jag finns alltid här för dig! :*

    Tack för att du finns gumman! <3

    2010-05-01 | 09:07:16
  • svar säger:

    Lugna bananer min älskling! detsamma!<3

    2010-05-03 | 00:04:29

Kommentera inlägget här: